ANADOLU RESTORAN İŞLETMELERİ LİMİTED ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI WEB SİTESİ ZİYARETÇİLERİ VE MOBİL UYGULAMA AYDINLATMA METNİ
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'na (“Kanun” veya “KVKK”) göre Anadolu Restoran İşletmeleri Limited Şirketi (“Anadolu Restoran”) sizinle ilgili kişisel verileri işlemesi sebebiyle veri sorumlusudur. Kanun’un Aydınlatma Yükümlülüğünü düzenleyen 10. maddesine göre veri sorumluları, kişisel verilerini işledikleri gerçek kişileri bazı konularda bilgilendirmekle yükümlüdür.
İlgili Kişi
Kişisel verileri Anadolu Restoran tarafından işlenen siz, web sitemiz (“Web Sitesi”), mobil uygulama (“Mobil Uygulama”), çağrı merkezi hizmetimiz (“Alo Servis”) ve Whatsapp uygulaması aracılığı ile sunulan chatbot hizmetimiz (“Whatsapp Chatbot”) kapsamında ve aşağıda detayları belirtilen şekilde veri işleme faaliyetleri nedeniyle İlgili Kişi olarak kabul edilmektesiniz.
Veri Sorumlusu
Sizinle ilgili kişisel veriler konusunda kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan Anadolu Restoran veri sorumlusudur.
İşlenen Kişisel Verileriniz, İşlenme Amaçları ve Hukuki Sebepleri
Web Sitemiz Kapsamında Ürün veya Hizmet Satın Alıyorsanız (üye olarak veya olmadan):
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
|
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre/Parola
|
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin Kurulması Ya Da İfasıyla Doğrudan İlgili Olması Sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye İstinaden | Web Üyelik Sözleşmesi | |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres, Kişisel E-Posta Adresi
Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, Mc Puan Bilgisi
|
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin Kurulması Ya Da İfasıyla Doğrudan İlgili Olması Sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye İstinaden |
Ürün Satış Sözleşmesi |
|
Bağlantı Zamanı, Kullanılan IP Protokolü, Ziyaret Edilen Sayfa, Bağlantı Bitiş Zamanı, IP Adresi ve Aktarılan Veri Miktarı |
Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Ziyaretçi Kayıtlarının Oluşturulması ve Takibi |
Kanunlarda Açıkça Öngörülmesi Sebebiyle KVKK Md.5/2a'ya istinaden |
5651 Sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun'daki Yer Sağlayıcının Sorumluluğu (Madde 4) | |
Çerez Bilgileri |
Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi |
Meşru menfaatlerimiz sebebiyle KVKK Md.5/2f'ye istinaden |
Meşru Menfaat |
|
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi
|
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi
Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası |
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Mobil Uygulamamız Kapsamında Üye Oluyorsanız ve/veya Ürün veya Hizmet Satın Alıyorsanız:
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres, Kişisel E-Posta Adresi
Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi, Talep, Şikâyet ve Hizmet Kalitesi Bilgisi
|
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi Talep ve Şikâyetlerin Takibi Sürecinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin Kurulması Ya Da İfasıyla Doğrudan İlgili Olması Sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye İstinaden |
Ürün Satış Sözleşmesi
|
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni
Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası |
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Alo Servis Hizmetimiz Kapsamında Ürün veya Hizmet Satın Alıyorsanız (üye olarak veya olmadan)
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres
Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi
|
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi Talep ve Şikâyetlerin Takibi Sürecinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin Kurulması Ya Da İfasıyla Doğrudan İlgili Olması Sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye İstinaden |
Ürün Satış Sözleşmesi
|
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres
Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi
|
Mal / Hizmet Satışlarının Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
|
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza
|
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni
Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası |
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Whatsapp Chatbot Hizmetimiz Kapsamında Ürün veya Hizmet Satın Alıyorsanız (üye olarak veya olmadan):
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres
Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi
|
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi Talep ve Şikâyetlerin Takibi Sürecinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin Kurulması Ya Da İfasıyla Doğrudan İlgili Olması Sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye İstinaden |
Ürün Satış Sözleşmesi
|
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni
Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası
|
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Ayrıca, yukarıda belirtilen kişisel verilerinize ilişkin olarak Şirketimiz, bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi, veri sorumlusu operasyonlarının güvenliğinin temini ile Şirket’in bilişim ve teknoloji alt yapısının yönetilmesi ve kanuni yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi amaçlı faaliyetler gerçekleştirmektedir.
Kişisel Verilerinizin Aktarılması
Kişisel verileriniz KVKK md.28/1 çerçevesinde talep edilmesi halinde aydınlatma yükümlülüğü olmadan ve açık rızanız aranmadan ilgili makamlara aktarılabilir.
Bunun dışında öngörülemeyen durumlarda da kişisel verileriniz kanunlarda açıkça belirtilmiş durumlarda talep edilmesi halinde kanunlarda belirtilen kamu kurumlarına (bakanlıklar, Cumhurbaşkanlığı kurulları gibi idari makamlara) kanunda öngörülen amaç ve sınırlamalar dâhilinde aktarılabilir.
Aşağıda bulunan üçüncü kişilere (yurt içinde veya yurt dışında) aktarımlar, açık rızanıza veya diğer gerekli kanuni şartların varlığına dayanarak yapılmaktadır.
Aktarılan Kurumlar |
Aktarılan Kişisel Veriler |
Aktarma Amaçları |
Çağrı Merkezi Alanında Faaliyet Gösteren Şirketler
|
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi |
Franchisee McDonald’s İşletmeleri |
Soyad, Ad, Açık Adres, Telefon Numarası
Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin YürütülmesiŞirl
|
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Adres, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni
Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası, Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Süreçlerinin Planlanması ve İcrası, Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası
|
|
Yazılım ve Bilişim Teknolojisi Hizmetleri veren şirketler |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Adres, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni
Müşteri ID, IP Adresi, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, Cihaz ID Bilgisi, Talep, Şikâyet ve Hizmet Kalitesi Bilgisi |
Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi Veri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini Şirket’in Bilişim ve Teknoloji Alt Yapısının Yönetilmesi (web sitesi hizmetleri alınması dâhil) |
Kişisel Verilerin Elde Edilme Yöntemleri
Kişisel verileriniz; internet, e-posta, mobil cihaz gibi dijital ortamlarda otomatik ya da kısmen otomatik yöntemlerle elde edilmektedir.
Kişisel Verilerinizle İlgili Haklarınız
İlgili kişiler kişisel verilerine ilişkin haklarını kullanmak için öncelikle veri sorumlusuna başvurmak zorundadırlar. Kanunun 14'üncü maddesine göre Kişisel Verileri Koruma Kurulu'na doğrudan şikâyette bulunulamaz.
Kanun uyarınca kişisel verilerinizle ilgili olarak
· a) Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
· b) Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
· c) Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
· ç) Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
· d) Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
· e) İşlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
· f) (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
· g) İşlenen verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
· ğ) Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme
haklarınızı veri sorumlusuna başvurarak kullanabilirsiniz.
Veri Sorumlusuna Başvuru Yöntemi
Başvurunuzu
yapabilirsiniz.
Başvuru yapılırken uyulması gereken usul ve esaslar hakkındaki daha detaylı bilgiye Kişisel Verileri Koruma Kurumu'nun " Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ " ile ulaşabilirsiniz.